fredag, februari 04, 2011

Bloggtips

Jag läser inte överdrivet många bloggar 'regelbundet', dvs på daglig basis. Däremot finns det en hel del  bloggar därute som jag går in på någon gång i veckan eller så. Vid det här laget är det väl ingen som har missat att inspiration och allt vad det innebär ligger mig varmt om hjärtat? Därav är det helt logiskt att jag kikar in på vad andra har för sig och tycker och tänker, samt om det finns tips att hämta för att göra min vardag ytterligare lite mer positiv.

Det tillkommer ofta nya bloggar i min s.k. läslista men många faller bort och bara en handfull har fått behålla sin plats genom ur och skur. Den här bloggen är en av dem. Trots ofta förekommande wow-inlägg ligger den fortfarande bra till. Just för att den alltid är välskriven och för att jag gillar hennes inställning och syn på livet, kort och gott.

2 kommentarer: