fredag, februari 04, 2011

Efter tio: Cimon Lundberg, bloggar mm.

Cimon Lundberg, ni vet den fd Paradise Hotel-deltagaren.. Eller vann han alltihop? Ja i vilket fall, Cimon med C. Cimon som har huvudrollen i ett par av mina vänninors våta fantasier... Den Cimon syns nu i min ruta som gäst hos Malou Von sivers i hennes Efter tio. Tillsammans med Elisabeth Höglund och en annan pratglad typ diskuterar de 'fenomenet' bloggar och huruvida man blir personlig eller inte i sin blogg, med mera. Intressant ämne som jag själv har snöat in lite på, då jag har upptäckt att jag absolut kan vara personlig, men aldrig privat.

Bloggen hans finns för den som vill att läsa här, Har klickat in en gång eller två,  & han har faktiskt en hel del bakom pannbenet, (dokusåpa till trots) tro det eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar