fredag, januari 07, 2011

This is what I'm made of

denna är riktigt härlig. Kanske inte är ett gigantisk fan av det där ghettosnacket men jag gillar ju Lil wayne (skarpt) rent generellt och har lärt mig att det får man ta ibland när han är inblandad. Älskar rytmen ibörjan. ingen aning om den är ny eller inte men för mig är den det iaf och dessutom en favorit just nu.

Gör allt för att peppa bort mitt fysiska nederlag. Mindpower is king people! Även om det verkar funka lite si och så i detta läge. Och jag vill ju bara bli frisk så jag och min fyra (!) månaders rökfria kropp kan ta ut mina fina nya träningskläder på en lång runda. Jösses vad jag saknar det!
Vissa kanske inte tycker att fyra månader är lång tid men tänk om, det är det. För det är så länge jag har varit den skiten. Och jag ska förbli kvitt den.

Jag vet att det är mitt i natten. Har fuckad dygnsrytm pga av tidigare kvällars uppståndelse, så att säga. Önskar att det var något trevligare som höll mig vaken men det är tyvärr inte fallet. Inte heller är jag ute och slår klackarna i taket, återigen tyvärr.

Iphone PS:
Från lite ljusare stunder




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar