torsdag, januari 20, 2011

Meet the parents: Little fockers

jag är ett stort fan av första filmen i denna trilogi (för det finns väl bara tre?) tvåan däremot har jag aldrig sett hela på en gång. Snarare början mitten, början slutet. mitten.. ja ni hajar. Har aldrig känt behovet av att verkligen poppa popcorn och se hela en regnig kväll. Inte för att den är dålig egentligen. Medelmåttig skulle jag säga..

Igår var vi och såg little fockers. Bra film. De kan inte göra mig besvikna. Dvs Ben Stiller och Owen Wilson. Ihop är de så klockrena och givna att jag börjar fundera på om jag någonsin sett dem spela i en film utan varandra..?

Glödheta Jessica Alba spelade sin roll i filmen mycket bra och passade väl in i den familjära rollsättningen. Även om jag själv har problem med att se på henne normalt efter att ha sett hennne bli omvårdad som rå oxfilé i den sjukaste scenen jag sett i The killer inside of me nyligen, Creepy shit!

Robert De Niro
behöver ingen recension. Det är som Clintan, dåligt finns inte i vokabuläret.

Men jag tror jag talar för många om jag säger att tre är mer än nog om det inte ska förlora sin charm.
Så inget mer av Mr Gaylord  & co, Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar