tisdag, januari 25, 2011

Like I'm Indestructible

Jag är helt på det klara med att allting inte går sådär superfort som man gärna hade önskat. Att det är massa rutiner att följa osv. Men jag skulle ge min vänstra mittentå för att få besked idag. Herregud, kaffet har knappt kokat klart och jag är redo att kasta in handduken för dagen, det håller ju inte Greger... Att vänta såhär tar ju nästintill kål på mig bara det. Jag håller fast vid den teorin om att vänta och vara ovetande kan vara mycket värre än att hantera något dåligt men att iaf veta vad som sker. lite som att blind leder blind.. Kunskap är makt!

Anyway, Livet pausar inte och tacka fan för det egentligen. Ny dag och nya möjligheter, bara man vill!

Min alltid lika fina syster tog med mig på Bio igårkväll så att tankarna skulle få en liten fikarast och något trevligt att fokusera på. Det fungerade som tänkt. Vi såg Love and other drugs. Passande tema kan tyckas.. Men inspirerande as hell, rekommenderas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar