tisdag, januari 04, 2011

När orken, lusten och livet sviker för en stund.

Hemkommen. Jätteont och helt ärligt väldigt ledsen. Ibland vill man bara kasta in handduken och inte tänka mer. Låta någon annan sköta allt praktiskt. Jag ser runt omkring mig att det helt klart är några dagar efter dammsugardags. Jag vet att det ligger ett par räkningar som snart når sista inbetalningsdatum i en låda som jag medvetet stängt för att det man inte ser det finns inte. Mitt favorit gröna te är slut och likaså är jag en hårtvätt ifrån schampo-pank. Men hemköp känns så långt bort. Och så var det medicinen som skulle hämtas ut också ja.. Det är nu som min framtida uppfinning: 'Dubbel-du' skulle behövas så att såna saker blev gjorda medans jag kunde sova igen nattens missade timmar. Fan att jag inte är klar med den..

Men idag är inte rätt dag. Allt det där får vara, i alla fall ett par timmar. För nu ska jag bara sova. Som max anstränger jag mig så mycket att det blir att slå på  I Love you man (som alla som inte sett förövrigt måste se! En klass för sig) eller Jersey Shore alternativ något annat hjärncellsfattigt och underbart tidsfördriv.



Så detta är jag som checkar ut, Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar