måndag, januari 10, 2011

Fuck it

That's all.



Det ovan var vad jag först ville skriva. Ungefär så mår jag.
.......................


Var iaf på bio förut mitt i allt som en spontangrej för att liva upp, ja, allt. Mission accomplished. Vi Såg The town. Gillade den riktigt mycket & rekommenderar den till alla som gillar action men action med mer än bara pang-pang och ravepartyeffeker. Rekommenderar den till er andra också. En faktor som inte gjorde filmen sämre; Ben affleck. Han är inte vad jag annars skulle kalla min typ, fast jag har egentligen ingen typ, men han var inte helt fel i denna (läs; mer än gärna mellan två skivor bröd)


Den alltid lika vackra Blake Lively däremot, hon bör hålla sig till Gossip Girl. Duktig skådespelare visst men jag satt bara och undrade varför Serena hade kladdat på så fult jävla smink, och vad hon försökte med för dialekt, egentligen.. Not my cup of tea. Cred dock för att vara lika makalöst snygg  i en outfit från en transa i ett gatuhörn som i en Oscar De La Renta. All cred!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar