fredag, januari 14, 2011

Music sounds better with you

Lite av vad som snurrar i mina högtalare en kväll som denna..

The Ark – Breaking up with God
Förvånansvärt bra, faktiskt.

Shontelle- Perfect nightmare
Gillar den verkligen, tror dock att det är en
sån som man tröttnar på i längden..

Everything but the girl - Missing
Har starka minnen till denna låt,
Tycker den är helt fantastisk!

Diddy/Dirty money/ Puffypuffdaddy? - coming home
Sluta byta namn hela tiden så ska vi nog klura ut detta.

Joan Armatrading - The weakness in me
Otippat kan tyckas. Jag har många låtar som denna.
Dvs låtar som jag helt enkelt bara gillar och har gjort sen jag hörde den första
gången. Även om jag inte nödvändigtvis tycker jättebra om artisten i övrigt.

n.e.r.d - She wants to move
Är fortfarande en all time favourite. Fan vad bra den är rent ut sagt.
På tal om n.e.r.d,  de har gjort ett x antal låtar som
har fått stor plats i mitt liv. Jag säger det igen, Fan vad bra de är;
Hypnotize U, Rockstar, Party people, Boys (med Brittan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar