tisdag, januari 04, 2011

Jag vill att tiden ska stå still för jag blir hög i din närhet

Det känns som att jag har blivit påkörd av en buss.. Jag har sedan jag kom hem idag bara stängt av, och jag fortsätter nog på det spåret i ett par dagar. Det får man göra i sådana här situationer. När livet motarbetar en med allt vad det har. Men ingen fara på havet. Låt mig samla energi så slår jag tillbaka med den dubbla kraften. För det är trots allt det som jag är bra på.

Fick mitt i all dimma roliga nyheter nyss. Det värmde i hjärtat för din skull. Stort Grattis!

Det är ifrån musiken som jag samlar kraft, peppar, inspireras och får hjälp att sätta ord på diverse känslor. Även om en text kanske var skriven i ett helt annat sammanhang av helt andra anledningar så kan det träffa så mitt i ibland. Jag älskar det. Skulle aldrig kunna leva utan musik. Lite av mina mest spelade just nu; (ett egentligen ganska random  urval)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar