torsdag, januari 27, 2011

Boys are Whatever, Shoes are Forever.

Gör i brist på annan syssla något jag gör riktigt bra. Man skulle kunna kalla det multitasking i det eviga sökandet efter inspiration. Denna spännande syssla kan te sig på olika sätt. Ikväll fokuserar halva mitt medvetande på Djävulen bär prada som finurligt nog går på tv11. Den resterande halvan dreglar över skor. Skor som upenbarligen inte är i min studentprisklass och som (om jag nu inte blir miljonär på Lotto på lördag) förblir något som jag, ja, dreglar över...

Tjusigt så in i norden. Kan inte annat än hålla med skodrottningen herself, SJP, om att skor utan tvekan är en form av konst. Jag älskar Arty-shit. Jag älskar därmed skor. Håll nu i hatten för det händer inte varje dag i den här bloggen, men här får ni en liten taste av mina våta drömmar..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar